08 December 2010

SEMAKIN TERUK!

(Nick Xenophon bersama pemimpin anugerah tuhan & juak-juaknya)

Salam 2 all.

Siang tadi teman terlihat seorang Ahli Parlimen Australia di lobi Parlimen. Teman kenal Ahli Parlimen tersebut sebagai Nick Xenophon, seorang senator daripada Selatan Australia. Beliau adalah seorang Ahli Parlimen Bebas di Australia dan terkenal dengan kempen anti-judinya semasa pilihanraya Australia dahulu. Beliau juga adalah seorang peguam yang mempunyai firma sendiri. Ekor ceritanya beliau di angkut kesini oleh pemimpin anugerah tuhan untuk menghadiri perbicaraan liwat abad ke 21.

Teman pun tak tahu apa tujuan beliau dibawa kemari. Kalau ikut strategi yang teman tahu dibuat oleh Anwar dahulu, ialah dengan menggunakan sebanyak mungkin sokongan luar untuk memberi tekanan kepada Mahkamah dan Kerajaan untuk membatalkan kes liwatnya. Itu strategi yang kami buat dahulu, dan teman rasa taktik yang sama digunapakai sekarang.

Cuma teman tak sempat nak jumpa dengan Nick Xenophon tadi. Kalau jumpa tadi teman nak tanya dia tahu atau tidak siapa yang luluskan lesen judi di Sabah dan Sarawak dahulu. Sebab teman tau Nick ni memang gila babi punya anti judi. Dan teman nak tanya Nick dia tahu atau tidak pemimpin anugerah tuhan itu dituduh meliwat staf dia sendiri. Staf yang dia interview sendiri, dia bayar gaji, dan staf yang dia bawak ke Hong Kong, Bangkok & Singapura walaupun kerja dia hanya "bancuh kopi" aje katanya!

Dan samada Nick tahu dua lagi staf pemimpin anugerah tuhan itu membuat lapuran polis dipaksa membuat surat sumpah palsu untuk diguna oleh pembelaan Anwar, termasuk untuk memalukan YAB PM dan isteri! Teman juga nak tanya Nick samada dia tahu salah seorang Ahli Parlimen pemimpin anugerah tuhan ini mengaku pernah membuat gambar palsu YAB PM kononnya dengan Altantuya. Dan samada Nick tahu salah seorang Ahli Parlimen parti pemimpin anugerah tuhan ini pernah disabit kesalahan menggigit polis!!

Oh ya, jangan lupa Nick Xenophon ni juga adalah antara penentang kuat terhadap industri minyak sawit Malaysia yang didakwanya tidak sihat dan tidak baik untuk kesihatan manusia. Malah dia menganjurkan rang undang-undang dalam parlimen Australia yang menyasarkan terhadap minyak sawit.

Teman pelik dengan pemimpin anugerah tuhan ini. Sampai beriya-iya membawa orang asing untuk menghadapi pertuduhan liwat yang dihadapi. Lawan saja lah kes tu macam mana orang lain. Peguam ada, ramai pulak tu. Ni asyik tangguh je. Kan ada hadis Melayu, berani kerana benar. Takut kerana salah. Kalau rasa diri benar, apa yang takut sangat?

Susah-susah ikut aje nasihat bekas Mufti Perlis, Dr. Asri Zainul Abidin. Sumpah aje nafikan tuduhan Saiful. Lagipun Saiful dah bersumpah. Malah masa mengerjakan haji baru-baru ni pun ramai jemaah mendengar sendiri bagaimana Saiful sekali lagi mengulangi dakwaan Anwar meliwat beliau! Kat Mekah yop, bukan depan buah haji papan dam yop.

Kan senang Anwar bersumpah aje menafikan tuduhan Saiful. Lagipun kata Azizah bini Anwar yang juga mak kepada Naib Presiden merangkap Presiden parti Anwar bahawa Anwar adalah pemimpin anugerah tuhan. Sumpah ajelah guna nama tuhan tu!! Setel..habis citer. Kalau betul, Saiful akan dila'nat ALLAH. Kalau tak betul, tunggu ajelah la'nat ALLAH pulak. Tapi takkan pemimpin anugerah tuhan nak kena laknat kot, jadi apalah nak ditakutkan?

Ni sampai habis segala kapir di angkut untuk membela beliau. Sampai sikapir cauvinis Kitsiang pun nak dilantik jadi TPM! Janji sokong pemimpin anugerah tuhan ni untuk jadi PM. Teman ingat lagi beberapa bulan lepas seorang Ahli Parlimen Australia begitu kuat menyokong beliau. Bila check tengok rupanya Ahli Parlimen tersebut, iaitu Michael Danby, adalah penyokong kuat rejim Israel la'natullah dan tokoh hak asasi kaum gay/lesbian!

Seorang lagi penyokong Anwar di Parlimen Australia ialah seorang Ahli Parlimen gay yang terawal di Australia, iaitu Senator Bob Brown. Beliau juga adalah dari golongan yang tidak percaya kepada agama, atau dikenali sebagai atheist. Dan seorang lagi penyokong Anwar di Parlimen Australia ialah Malcolm Turnbull, terkenal kerana menyokong penggunaan pil untuk pengguguran bayi. Kita tak lupa seorang lagi penyokong kuat pemimpin anugerah tuhan ini iaitu Paul Wolfowitz, "pembunuh" umat Iraq yang tangannya bergelumang dengan darah umat Islam di Iraq!

Teman tahu apa dalam kepala otak Anwar; dia risau bila Perdana Menteri baru Australia Gillard datang melawat Malaysia baru-baru ni langsung tak sebut pasal betapa beruntungnya Malaysia dapat pemimpin anugerah tuhan macam yang Azizah sebut. Begitu juga bila Hillary Clinton datang langsung tak berjumpa dengan Anwar sebagaimana yang dibuat oleh Al Gore dahulu. Ini semua merisaukan Anwar. Setelah rakyat Malaysia mula hilang kepercayaan dengan beliau dengan terdedahnya banyak pekung dan tembelang dia, pemimpin anugerah tuhan ni sangat khuatir kalau-kalau kawan-kawan asing dia pun hilang kepercayaan.

Tapi percayalah, bawaklah berapa lori pun kawan asing datang menyokong. Yang pastinya rakyat Malaysia pelbagai kaum dan agama sudah mula muak dengan "politikus yang terlampau" ini, dan teman cukup yakin rakyat Malaysia sudah cukup matang dan dewasa untuk membuat keputusan menolak politik melampau pemimpin anugerah tuhan ini tanpa perlu campurtangan puak asing!

Adios amigos, grasias senor!

Zulkifli Bin Noordin
Rabu
02 Muharram 1432
08 Disember 2010

No comments: