23 January 2010

ALFATIHAH TUANKU

Salam 2 all.

Saya mengucapkan innalillah hiwa inna ilai hiroji'un dan takziah atas kemangkatan Kebawah DYMM Almarhum Sultan Iskandar Ibni Almarhum Sultan Ismail, Sultan Johor Darul Ta'zim sebentar tadi jam 7.15mlm Jumaat 06 Safar 1431 bersamaan 22 Januari 2010 di Hospital Pakar Puteri akibat gering.

Almarhum pergi disaat umat Islam khususnya berhadapan dengan kemelut dan masalah serangan terhadap aqidah dan agama Islam yang tidak berkesudahan, dan mengharapkan pembelaan seorang Raja yang tegas dan berani.

Saya masih ingat lagi bagaimana Almarhum Tuanku adalah salah seorang Sultan yang sangat tegas membela Islam semasa isu cubaan menghidupkan IFC sehingga cubaan jahat itu gagal dilaksanakan.

Semoga ALLAH mencucuri rahmat ke atas Almarhum Baginda dan meletakkan Almarhum Baginda dalam golongan soleh dan diberi keampunan.

Semoga keluarga Almarhum Baginda khususnya dan rakyat Johor amnya diberi kesabaran menghadapi ujian dan saat kesedihan ini.

Wassalam.

Zulkifli Bin Noordin
Jumaat
06 Safar 1431
22 Januari 2010

1 comment:

PARPUKARI said...

Bro Zul, adalah menjadi tanggungjawab aku untuk meyuarakan tentang penghinaan yang dilakukan oleh blogger PAS Aduka Taruna

Blogger PAS menghina dan mencaci Almarhum Tuanku Sultan Johor, KLIK SINI