17 November 2011

GENERASI SONGSANG!

(Bishop Ouyang Weng Feng, seorang paderi Malaysia yang mengaku mengamal seks songsang dan luar tabi'e menjalani perkahwinan secara gay di New York pada 31.08.2011)

Salam 2 all.

Bagi tempoh 2008-2010, Jabatan Pendaftaran Negara merekod dan mendaftarkan sebanyak 152,182 ANAK HARAM atau luar nikah atau anak tak-sahtaraf! Ini yang didaftar dan direkod! Cuba bayang yang tidak berdaftar dan tidak direkod! Kalau kita ambil andaian tiap seorang anak haram yang berdaftar terdapat 3 yang tidak berdaftar, jumlahnya 456,546 orang ANAK HARAM. Hampir setengah juta anak haram dilahirkan dan didaftarkan dalam tempoh 2 tahun sahaja!!!

152,182 orang anak luar nikah 2008-2010!!! Maknanya tiap bulan 6340 orang, 211 orang tiap hari, 8 orang tiap jam. Maknanya tiap 7 minit, seorang anak luar nikah dilahirkan!

Dan kalau diganda dengan yang tidak berdaftar, maknanya 19,020 sebulan, 633 tiap hari, 24 orang tiap jam, maknanya seorang tiap minit!!!

Untuk membolehkan seorang bayi luar nikah dilahirkan tiap 7 minit bagi tempoh 2008-2010 itu, bermakna sepasang lelaki & perempuan sudah melakukan seks luar nikah, atau berzina. Bermakna tiap 7 minit bagi tempoh 2006-2008, dua pasang lelaki/wanita melakukan zina. Bermakna tiap jam 16 orang melakukan zina. Bermakna 422 orang melakukan zina tiap hari! Bermakna 12,680 orang melakukan zina tiap bulan. Bermakna 152,182 orang melakukan zina tiap tahun!

Apakah masyarakat Malaysia sudah menjadi masyarakat zina, masyarakat yang sudah rosak dengan kegiatan seks luar nikah, seks songsang dan seks luar tabi'e!

Benarlah sabda Rasulullah saw, akan datang satu zaman perbuatan zina akan berleluasa! Sehingga akan sampai ke satu peringkat zina akan dilakukan secara terbuka, tanpa sebarang segan silu!

Dalam keadaan kita sedang berhadapan dengan kemelut salah laku seks macam ini, masih ada golongan yang beriya-iya nak memperjuangkan amalam seks songsang dan luar tabi'e. Konon atas nama hak asasi manusia, mereka mahu mempromosikan 'amalan seks LBGT - Lesbian,Bisexual, Gay & Transgender melalui Festival Seks Bebas baru-baru ini dengan konsep "My Body, My Right".

Dan cuba bayang kita sudah ada paderi kristian di Malaysia ini bernama Pastor Ouyang Weng Feng yang secara terbuka mengaku mengamalkan amalan seks songsang dan luar tabie dan melaksanakan perkahwinan secara sama-seks @ gay di New York pada 31.08.2011, hari kita menyambut kemerdekaan ke 54!!!

Cuba bayang apa akan jadi kepada masyarakat Malaysia jika perjuangan kaum songsang ini dibenarkan! Dengan anak haram yang dah bersepah, dengan perlakuan zina yang berleluasa, ditambah dengan amalan seks songsang dan luar tabi'e, dalam masa terdekat nanti kita akan ada GENERASI SONGSANG, GENERASI LUAR TABI'E!!!

Dan dalam berhadapan dengan musibah ini, kita dapati pulak ada kaum PARASIT POLITIKUS KALKATUS yang beriya-iya mahu menobatkan pimpinan dari kalangan orang yang paling buruk akhlaknya. Walaupun sudah diberikan bukti yang jelas, yang disahkan oleh pakar luar sebagai 99.99% tulin, kita dapati kaum ini mengambil sikap membutakan hati dan mata mereka kepada kemungkaran besar ini.

Bukan itu sahaja, mereka mengangkat pulak golongan yang paling buruk akhlaknya dikalangan mereka untuk memimpin mereka!

Dan yang paling malang, ada kalangan mereka yang mengheret agama Islam dalam memelihara dan mempertahankan kemungkaran yang berlaku. Sedangkan bila dikemukakan bukti jelas, mereka berselindung disebalik syara', kononnya qazaf dan lain-lain.

Kita lihat contoh didalam kes Saiful Bukhhari Azlan apabila beliau mengadu diliwat oleh pemimpin agong pembangkang Anwar Ibrahim.

Tanpa menyiasat sedikit pun, tanpa mendengar keterangan dan bukti aduan tersebut, terus mereka menuduh Saiful dengan pelbagai tuduhan, termasuk mahu menghukum beliau dengan qazaf. Sedangkan Saiful adalah pengadu, bukannya penuduh! Sedangkan aduan Saiful boleh dibawa pendakwaan atas kesalahan ta'zir, tanpa perlu kepada 4 orang saksi.

Tetapi tidak, mereka memilih untuk berselindung disebalik syara' semata-mata untuk kepentingan politik. Bahan bukti dan keterangan ditongsampahkan atas alasan tidak "syari'e-compliance!".

Maka akhirnya yang mungkar jadi ma'ruf, yang ma'ruf jadi mungkar! Pelaku seks songsang dan luar tabi'e terlepas dan masih melalak sana-sini, mangsa pulak dimaki hamun dan disumpah
seranah!

Sikap politik dualam, cakap tak serupa bikin lagi hipokrit ini memberi mesej yang salah kepada umat dan masyarakat, terutamanya generasi muda. Ada yang beranggapan melakukan seks bebas, songsang dan luar tabi'e ni okay. Kalau pemimpin hebat boleh buat dan dilindungi, takkan mereka tak boleh! Dah dibuktikan melalui videoklip, gambar dan dokumen pun okay, masih diarak kesana-kemari sebagai pemimpin hebat, siap boleh jadi calon Perdana Menteri lagi!

Apa nak jadi dengan nasib masa depan umat, rakyat dan negara ini sekiranya ini berterusan. Kalau begini sikap dan akhlak yang muncul, jangan terkejut dalam tempoh yang terdekat ini, dan teman rasa tak sampai pun 10 tahun, kita akan punya satu generasi yang rosak, GENERASI LUAR TABI'E, GENERASI SONGSANG, na'uzubillah min zalik.

Ya ALLAH, peliharalah diri kami, anak isteri kami, ahli keluarga kami dan umat Islam yang masih punya sedikit keimanan daripada musibah ini keruntuhan akhlak yang sudah parah ini!!! Ameen ya rabbal 'alaamiin!

Wallahua'lam & Wassalam.

Zulkifli Bin Noordin
Khmais
21 Zulhijjah 1432
17 Nov 2011

######################################

KUALA LUMPUR 15 Nov. - Bilangan anak luar nikah atau anak tidak sah taraf bagi tahun 2008 sehingga 2010 berdasarkan statistik Jabatan Pendaftaran Negara (JPN) ialah seramai 152,182 orang.

Timbalan Menteri Pembangunan Wanita, Keluarga dan Masyarakat, Datuk Heng Seai Kie berkata, selain itu statistik turut menunjukkan Sabah merupakan negeri paling tinggi mencatatkan kelahiran anak luar nikah iaitu 41,490 orang diikuti Selangor (18,983 orang), Sarawak (17,570 orang), Johor (16,298 orang) dan Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur (12,095 orang).

Ujarnya, antara punca timbulnya gejala tersebut disebabkan beberapa faktor antaranya menonton video dan laman web lucah, kurang didikan agama, ingin mencuba, pengaruh rakan sebaya dan rela melakukan hubungan seks.

"Faktor-faktor lain ialah tidak mempunyai pengetahuan berhubung kesihatan repoduktif dan seksual, kurangnya perhatian ibu bapa serta diperkosa saudara sendiri dan kesemua faktor ini adalah hasil daripada kerja kes yang dijalankan oleh pihak Pegawai Kebajikan Masyarakat," katanya.

Beliau berkata demikian ketika menjawab soalan Datuk Mohd. Jidin Shafee (BN-Setiu) dalam sesi soal jawab di Dewan Rakyat , hari ini.

Seai Kie berkata, ekoran berlakunya masalah tersebut, pihak kementerian telah memberi perhatian serius bagi menanganinya dengan mengambil langkah-langkah tertentu.

Pertama, beliau berkata, kementerian telah menggubal Dasar dan Pelan Tindakan Kesihatan Reproduktif dan Sosial Kebangsaan pada tahun 2009 yang bertujuan meningkatkan pengetahuan dalam kalangan masyarakat, terutama ibu bapa kesan negatif terhadap perlakuan seksual luar nikah.

"Pihak kementerian juga telah melancarkan kempen Kami Prihatin dengan kerjasama akhbar Utusan Malaysia, Persatuan Karyawan dan Astro Holdings Sdn. Bhd. pada April 2010. Kempen ini dijalankan secara berterusan untuk memberi kesedaran kepada masyarakat, termasuk pelajar institusi pengajian tinggi bersama-sama menangani anak luar nikah," katanya.

Beliau berkata, kementerian juga telah menubuhkan enam pusat remaja kafe@TEEN yang menyasarkan golongan muda berumur antara 13 hingga 24 tahun.

"Pusat remaja ini akan memberi maklumat berkaitan dengan isu-isu psikososial, termasuk menyediakan khidmat kaunseling, khidmat klinikal dan kemahiran hidup, perhubungan antara jantina dan tingkah laku berisiko termasuk perlakuan seksual sebelum nikah.

"Melalui program outreach kafe@TEEN di sekolah dan pusat komuniti kita telah berjaya mendekati 257,147 remaja melalui 4,698 program bermula November 2005 sehingga September 2011," katanya.

Beliau berkata, kementerian juga menyediakan perkhidmatan Talian Nur 15999 bagi membantu mereka yang mengandung luar nikah mendapatkan khidmat kaunseling termasuk mendapatkan perlindungan.

Menjawab soalan tambahan apabila ditanya mengenai tindakan terhadap mereka yang mengandung anak luar nikah, Seai Kie berkata, tiada tindakan terhadap ibu yang bukan beragama Islam, tetapi bagi ibu beragama Islam mereka tertakluk kepada peruntukan kesalahan jenayah syariah.

"Sabit kesalahan mereka boleh didenda tidak lebih RM5,000, dipenjara tiga tahun. Untuk ibu di bawah 16 tahun mereka tertakluk di bawah peruntukan 376 Kanun Keseksaan iaitu jenayah rogol. Ini disebabkan mereka masih di bawah umur.

"Bagi mereka yang lebih 18 tahun dan sabit kesalahan merogol gadis di bawah umur boleh dihukum penjara antara lima hingga 20 tahun serta sebatan," ujarnya.

No comments: