15 February 2011

YES MR. PooSINGH?

Salam 2 all.

Teman tertarik dengan serangan-serangan oleh Kitsiang dan Karpal PooSingh terhadap kenyataan Tun Dr. Mahathir Mohamed bahawa terdapat beberapa pemimpin pembangkang yang menemui beliau sebelum Ops Lalang dilaksanakan pada tahun 1988. Bagi yang tidak mengetahui, Ops Lalang adalah operasi penahanan dibawah Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) yang dilakukan oleh pasukan Polis DiRaja Malaysia pada tahun 1988 setelah meletus kekecohan dan huruhara yang boleh mencetuskan pergaduhan perkauman diantara Melayu dan Cina berbangkit daripada isu penubuhan Universiti Merdeka dan sekolah cina.
Isu ini dibawa oleh pemimpin-pemimpin cauvinis Cina didalam MCA dan disokong oleh beberapa pimpinan cauvinis DAP dan kaum Cina serta NGO Cina cauvinis yang lain. Teman masih ingat lagi perhimpunan besar orang Melayu semasa itu di Stadium TPCA, Kg. Baru. Akibat daripada itu, ramai pimpinan yang ditahan dibawah ISA, samada daripada sebelah BN mahupun pembangkang.

Dan jangan lupa bahawa manusia yang ditabal oleh isterinya sebagai anugerah tuhan iaitu Anwar Ibrahim pada masa itu adalah Naib Presiden UMNO, dan seorang Menteri yang senior dalam kabinet Tun Mahathir, yang turut terlibat mempertahankan tindakan penahanan ISA ini!! Dan teman ingat bagaimana ceramah aktivis-aktivis PAS pada masa itu yang memaki hamun Mahathir & Anwar.

Berbalik kepada serangan Kitsiang & Karpal PooSingh terhadap kenyataan Tun Mahathir, pada teman ini hanyalah helah untuk menutup kelemahan dan kehancuran mereka sendiri. Kitsiang menyatakan Tun Mahathir mahu menulis semula sejarah itu! Karpal PooSingh mencabar Tun Mahathir supaya mendedahkan nama mereka yang berjumpa dengan Tun sebelum penahanan dibuat, dan jika Tun tidak dedahkan nama-nama itu dalam tempoh tujuh hari, dia menganggap Tun sebagai pembohong!

Teman nak tergelak dengar cabaran Karpal Singh itu. Pertama, teman diberitahu pengalaman kena tahan dibawah ISA itu sangatlah menggerunkan beberapa pemimpin cauvinis pembangkang pada masa itu. Tak percaya cuba tanya beberapa bekas tahanan yang turut ditahan pada masa itu, apa cerita Karpal Singh sebenarnya semasa didalam tahanan pada masa itu. Betulkah dia layak mendapat gelaran "Tiger of Jelutong" atau takat "Toothless Tiger" aje? Kebetulan semasa teman sendiri ditahan ISA tahun 1998 dalam Ops-Dalil, teman ada ditemui beberapa pegawai polis yang terlibat pada masa itu dan mereka menceritakan apa sebenarnya berlaku. Kalau ikut cerita mereka yop..eh..malas teman nak cerita, tanya Karpal sendirilah. Dan teman percaya Tun Mahathir pun tahu apa cerita Karpal sebenarnya..hehehe..Tiger Jelutong konon..poodahh lah ;))

Pada teman, Karpal orang paling tak layak nak cabar Tun Mahathir, atau sesiapa pun, sebab dia sendiri pun cakap tak serupa bikin, asyik pootar-pootar & pooSingh-pooSingh!

Pertama, Karpal yang kononnya membela Anwar dalam pertuduhan meliwat kakitangannya Saiful sebenarnya orang yang mendedahkan perlakuan homoseks dan liwat Anwar. Pada 22.10.1997, didalam Parlimen, Karpal telah mendedahkan beliau punya bukti Anwar terlibat dalam gejala homoseks & liwat, dan beliaulah yang mendesak Kerajaan supaya menyiasat dan mengheret Anwar ke Mahkamah. Beliau kemudian membuat ucapan di Federal Hotel menyatakan beliau ada bukti Anwar kaki homoseks & liwat. Beliau juga menemui mangsa liwat Anwar iaitu Azizan Abu Bakar serta Umi Hafilda dan memberi nasihat guaman kepada mereka. Karpal juga orang yang memaklumkan kepada pimpinan PAS pada masa itu tentang kegiatan homoseks & liwat Anwar sehingga mereka melabel Anwar dengan gelaran "Anwar Al-Juburi". Karpal juga orang paling lantang mendesak Anwar bertaubat dan berundur apabila pembohongan 16 Sept terbongkar. Hari ini dia yang jadi loyer membela Anwar kononnya!! Pada teman ini sikap hipokrit dan politik dualam yang sangat jelas.

Kalau itu karektor Karpal, apa hak dia nak cabar Tun Mahathir, dan nak melabel Tun Mahathir pembohong. Mike yang ada otak yop, boleh percaya ke orang macam ni lagi!? Kalau mike percaya jugak, elok letak otak tu kat lutut lah yop; tak pun bagi kat Chef Wan buat masak lemak makan dengan sambal otak udang!

Kedua, teman cabar Karpal dan Kitsiang, pergilah tanya Anwar Ibrahim, manusia yang ditabal oleh isterinya sebagai anugerah tuhan. Buat apa tanya Tun Mahathir. Kamu sekarang sudah tidur sebantal dengan Anwar. Kamu lupakah yang Anwar Ibrahim pada masa itu adalah Naib Presiden UMNO, seorang Menteri yang kanan dalam kabinet Tun Mahathir. Bukan dia antara orang yang mempertahankan dan menghalalkan tindakan PDRM pada masa itu untuk membuat penahanan ISA tersebut? Ke kamu buat-buat lupa?

Itulah dia Anwar yang menghalalkan tindakan terhadap Raja-Raja Melayu semasa krisis Perlembagaan, yang kini memekak kononnya partinya sekarang nak mengembalikan kuasa Tuanku Sultan Selangor dalam kes perlantikan SUK Datuk Ahmad Khusrin. Itulah dia Anwar yang menghalalkan tindakan pemecatan terhadap Almarhum Sahibus Samahah Dato' Ishak Baharom, mantan Mufti Selangor, dan sekarang Anwar melalak kononnya dialah pembela Islam. Siap sekarang dalam mukaddimah ceramah mulakan dengan ayat dengan meniru hero hindustan Shah Rukh Khan "I am Anwar, I am not a terrorist!" Konon dia disiasat kerana membantu pejuang-pejuang Islam. Pigi poodahh lah..kita tahulah siapa yang membayar kos pembiayaan pejabat dia "Anwar Ibrahim CON-Sultan Associates" (AICS) di Amerika. Sampai harinya nanti kita akan dedahkan! Tunggu! Takat teman tahu, elok Anwar buat muqaddimah ceramah dengan ayat "I am Anwar, I am charged as sodomist!!".

Sebenarnya pada teman, serangan Kitsiang & Karpal Singh terhadap Tun Mahathir adalah tindakan desperado, mereka yang sudah terdesak kerana pemutar-belitan dan cakap tak serupa bikin mereka yang sudah mula terbongkar. Apabila mereka kini menyedari rakan sekutu mereka PAS sudah mula meragui Anwar dan kepimpinan DAP yang dilihat memperkudakan Anwar. Ramai pemimpin PAS yang mula mempersoalkan mengapa Karpal Singh masih kekal mahu membela Anwar sedangkan dia yang mendedahkan kegiatan homoseks & liwat Anwar. Ramai yang kehairanan mengapa manusia ynag ditabal bininya sebagai anugerah tuhan ini masih menggunakan khidmat guaman Karpal yang jelas pootar-pootar pooSingh-pooSingh.

Ramai kepimpinan PAS sekarang hairan macamana semakin ramai sangat pemimpin dan ahli PKR yang keluar PKR, dan mereka terdiri dari pelbagai latarbelakang. Zaid Ibrahim (mewakili Melayu liberal), YB Gobala (mewakili kaum India/ Hindu), Ng Lum Yong (aktivis kaum Cina & pengasas PKR), Jefrey Kitingan (mewakili suara Kristian), Pajudin Nordin (pengerusi PKR Sabah yang mewakili suara rakyat Sabah/ Sarawak). Mereka ini bukan calang-calang orang. Malah ahli dan kepimpinan DAP pun ada yang mula keluar daripada parti. Jadi ramai kepimpinan PAs dari peringkat pusat sehingga akar umbi sudah mulai curiga dan meragui Pakatan pembangkang ini. Apatah lagi akhir-akhir ini cita-cita PAS untuk menubuhkan negara Islam dan melaksanakan undang-undang Islam diserang hebat oleh kepimpinan DAP khususnya, dan Anwar macam buat pekak langsung tidak membela langsung perjuangan PAS. Ke Anwar tengah sibuk dengan "projek" lain?

Pokok pangkalnya, ramai kepimpinan PAS sudah mula muak dengan gelagat politik pembohongan dan cakap tak serupa bikin Anwar & kepimpinan DAP. Ramai yang menyedari PAS hanya dijadikan kuda tunggangan mereka sahaja. Ramai yang menyedari sekarang bahawa sebenarnya Kitsiang & Karpal cuba nak membuat sejarah, menjadi kafir pertama didalam dunia yang berjaya menumbangkan kerajaan orang Melayu-Islam dengan bantuan kuda tunggangan mereka Anwar dan juak-juaknya. Dan ramai pemimpin PAS mula sedar dan tidak mahu terus diperkudakan oleh DAP dan Anwar sebagai tunggangan politik semata-mata untuk memuaskan nafsu serakah manusia yang ditabal bininya sendiri sebagai anugerah tuhan untuk bersemayam di Putrajaya.

Apa pun, teman cabar Kitsiang & DAP, perjelaskan pendirian kamu tentang sikap Karpal yang hipokrit terus mahu menjadi loyer Anwar sedangkan dia yang mendedahkan kegiatan homoseks & liwat Anwar. Teman juga mencabar Kitsiang & Karpal supaya pergi bertanya dengan Anwar sendiri apa peranan dia semasa Ops-Lalang dilaksanakan oleh pihak PDRM. Mengapa dia mempertahankan dan membela tindakan Polis menggunakan ISA pada masa itu. Sekurang-kurangnya, teruk-teruk Zaid Ibrahim pun, bila Kerajaan gunakan ISA menahan T-Kok, dia ambil tindakan bermaruah dan meletak jawatan sebagai Menteri Undang-Undang kerana tidak bersetuju. Apa Anwar buat masa Ops-Lalang? Dia diam membisu, dan kekal terus duduk dalam kabinet Tun Mahathir. Malah jangankan letak jawatan Menteri, dia langsung tidak membuat kenyataan membantah pun. Kenapa Kitsiang & Karpal tidak mahu bertanya Anwar sendiri? Ke Kitsiang & Karpal sudah nampak melalui kuda tunggangan mereka bernama Anwar ini, mereka boleh membuat dan mencipta sejarah sebagai kafir pertama meruntuhkan Kerajaan Melayu-Islam di muka bumi ini, dengan dibantu oleh segelintir Melayu-Islam yang sudah buta dan menjadi kalkatu politik murahan!

Adios amigos, grasias senor.

Wallahua'lam & Wassalam.

Zulkifli Bin Noordin
Selasa
12 Rabi'ul Awal 1432
15 Februari 2011

6 comments:

razif said...

Nanti dulu YB,

Kadang kala apa yg berlaku tak tercapai dek akal kita manusia biasa..apa yang kita andaikan belum tentu benar sempurna..

Kerana kita berada di dalam dunia akhir zaman, dunia yng tidak mampu kita nilaikan dengan fikiran biasa..

Walaupun kita melihat itu adalah kebenaran, tetapi itu juga mainan perasaan..

Jumpa lagi.

Chauvinist1959 said...

Insyallah dengan diizinkan oleh Allah s.w.t. kafir-kafir laknat ini termasuklah yang bakal menjadi kafir ini akan terjerumus kelembah yang paling hina sekali didunia ini.

From : chauvinist1959.blogspot.com/

Mr Beb said...

serius kadang2 PR ni macam bodoh pun ada saya tgk yb ... dlu saya yang lantang bersuara anwar kaki dubur sekarang sapa lantang pertahan kan? sdri pk la :)

M.HASHIM SALLEH said...

Assalamualaikum,

Harap tuan dapat komen sikit tentang Dr. MAZA yang dah cuba nak tunjuk belang tumpang sekaki nak kocakkan suasana politik negara yg kita cinta ini. Kenyataan terbaru dlm Malaysiakini nampaknya lebih menjurus kepada provokasi dan perasaan tak puas hati yg terpendam.

ibnu marzuki al firdaus said...

http://al-kaedah.blogspot.com/2011/02/pelik-tapi-benar-dinasihatkan-agar.html

me-podcast said...

Anwar Karpal, Kit Siang, Guan Eng dan yang bersekongkol dengan mereka. They are worth then BASTARD