01 January 2011

IMAM KARPAL?



Salam 2 all.

Teman agak terkejut mendengar petikan ucapan Datuk Wan Abdul Rahim, bekas Speaker DUN Kelantan dan kini Ahli Parlimen (PAS) Kota Bharu yang mempertahankan Karpal Singh dalam isu "you want Islam over my dead body!".

Satu dunia tahu kenyataan biadap dan kurang ajar Karpal Singh mengenai cadangan penubuhan negara Islam dan perlaksanaan undang-undang Islam didalam negara ini. Ketika membantah cadangan itu, Karpal membuat kenyataan "if you want Islam, over nmy dead body - kalau kamu mahukan Islam, langklah mayat aku dulu!!". Dan sehingga kini Karpal Singh masih dengan pendirian biadapnya itu.

Dan inilah Karpal Singh yang sama yang mendedahklan perilaku homoseks dan liwat Anwar Ibrahim semasa berucap didalam Parlimen pada 22.10.1997, sambil mendesak Kerajaan mengambil tindakan terhadap Anwar. Beliau juga membuat ucapan di Federal Hotel mendedahkan punya bukti perilaku homoseks & liwat Anwar. Beliau jugalah peguam yang berjumpa dan menasihatkan Azizan Abu Bakar (yang mengadu diliwat Anwar) dan Umi Hafilda Ali. Beliau juga yang mendedahkan perilaku homoseks & liwat Anwar kepada beberapa kepimpinan PAS masa itu sehingga menyebabkan mereka melabel Anwar dengan gelaran Al-Juburi. Dan ketika pembohongan 16 Sept terbongkar, Karpal jugalah orangnya yang mendesak Anwar bertaubat dan mengundurkan diri kerana "he is morally unfit". DAN KARPAL SINGH TU JUGALAH HARI NI YANG MENJADI LAWYER MEMBELA ANWAR DALAM KES MELIWAT SAIFUL, seorang kakitangan Anwar.

Inilah wajah sebenar Karpal dan kepimpinan DAP. Manusia penuh dengan wajah-wajah hipokrit. Apa lagi bukti yang pak jangoat-pak jangoat mahu teman pun dah tak tahu. Udah terang bersuluh pulak. Kalau macam ni punya terang bukti betapa hipokritusnya politikus golongan kafir harbi ini pun masih para pak jangoat terkial-kial nak menyokong, wallahua'lam, kita serah kepada ALLAH sahajalah untuk menentukannya nanti.

Jadi adalah satu perkara yang tidak masuk aqal jika ada pemimpin dari parti PAS, parti yang katanya bercita-cita mahu mendirikan negara Islam dan melaksanakan undang-undang Islam untuk membela Karpal Singh dengan kenyataan "siapa usik Karpal Singh, langkah mayat ambo dulu!!". Tetapi itulah kenyataan yang dibuat oleh YB Datuk Wan Rahim, saperti yang jelas terkandung didalam ucapannya. Ucapan itu dipercayai dibuat pada 19.12.2010 semasa program anjuran Pakatan pembangkang di Konvensyen Pembangkang di Dewan Millenium Kepala Batas, Pulau Pinang (bagi yang berminat sila layari youtube untuk mendengar sendiri ucapan tersebut).

Apa dah jadi dengan segelintir pemimpin PAS ini? Apakah mereka sudah menjadi kelkatu yang terlalu taksub dan bernafsu untuk memegang kuasa sehingga sanggup bersekongkol dengan kafir harbi. Kafir yang terang-terang menentang Islam. Malah sanggup mati pulak mempertahankan kafir harbi ini! Sehinggakan habis yang dulunya haram kini menjadi halal!?

Kepada para ulama', kepimpinan dan ahli akar umbi PAS, nasihat dan seruan teman ialah kembalilah ke pangkal jalan. Kembalilah memperjuangkan Islam berdasarkan Al Quran & Sunnah Rasulullah saw. Tinggalkan segala kemungkaran, serulah kepada yang ma'ruf, dan berimanlah dengan sebenar-benarnya kepada ALLAH. Jika itu kamu lakukan, ALLAH menjanjikan kamu akan menjadi ikutan manusia. Dan bantulah agama ALLAH, mengikut landasan Al Quran & Sunnah, nescaya ALLAH akan bantu kamu. Yakin dan percayalah dengan janji ALLAH ini.

Dan kepada Datuk Wan Rahim dan yang sewaktu dengannya, moga permintaan kamu akan dimakbul ALLAH. Mungkin elok sebelum malakul maut menjemput, berwasiatlah kepada keluarga kamu supaya Karpal Singh yang mengimamkan solat jenazah kamu, dan mentalqinkan kamu. Dan kalau dapat, wasiatkan kepada keluarga supaya buat pakej sekali supaya Karpal Singh menjadi kalipah tahlil buat jenazah kamu. Dan mungkin kamu boleh minta kepada pemimpin yang ditabal oleh bininya sebagai anugerah tuhan untuk mintak tuhan simpan satu bilik disorga buat kamu.

Yang baik itu datangnya dari ALLAH, yang tidak itu kelemahan teman sendiri. Allahhumma ya ALLAH, peliharalah iman dan aqidah kami, dikala umat Islam sedang menghadapi ujian aqidah yang hebat ini. Segala puji itu bagiMu ya ALLAH. Kau Tuhan Raja segala raja. Kepada Mu kami menyembah, dan kepada Mu kami pohon bantuan dan pertolongan. Tunjukkanlah kami jalan yang lurus, iaitu jalan para anbiya, syuhada, solehin dan muqminin. Jauhkanlah kami daripada jalan mereka yang Engkau murkai, dan jalan mereka yang telah Engkau sesatkan. Ameen ya robbal 'alameen.

Wallahua'lam & Wassalam.

Zulkifli Bin Noordin
Sabtu
23 Muharram 1432
01 Januari 2011

10 comments:

Unknown said...

Anwar Ibrahim harus bertaubat - Karpal Singh., Soalannya kenapa ungkapan itu disebut oleh Karpal Singh..? adakah kerana Karpal mengetahui segala-gala keburukkan Anwar..?

masteramuk said...

Benar juga apa yang YB cakapkan. Karpal ialah seorang peguam yang hari ini membela rakyat tetapi esok boleh mendakwa rakyat. Hari ini mendakwa liwat esok membela peliwat demi sesuap nasi.
Yang saya sakit hati ialah bila lihat PAS makin senang diperbodoh dan diperkudakan terutamanya Nik Aziz yang senang-senang mengiyakan segala perbuatan DAP.

Ading Sg Tua said...

Ya allah ya tuhan ku kau hancurkan pakatan jahat yang mencemarkan agama mu,dan kembalikan mereka ke jalan yang benar ....amin

joharmus64 said...

demi kuasa semuanya mabuk. lupa antara batas iman dan mungkar. Inilah janji Allah nak menguji hamba nya mana yang benar-benar berjuang kerana Nya dengan yang berjuang demi kuasa dan fulus. Fikir-fikirlah. Kami sangat mengharapkan agar ada satu puak alternatif yang benar-benar berjunag untuk Islam dan Melayu. Bukannya untuk projek dengan Islam dan Melayu sebagai sampingan.

joharmus64 said...

Apalah Cikgu Rahim ni. Kemaruk kuasa la tu. Tak ingat ke janji Allah. nak uji yang mana benar-benar berjuang untuk Allah dengan yang berjuang untuk kuasa dan harta. Ingat pesan tok guru, batas iman dengan mungkar. Karpal tu saya tunggu dia mati je, nak gi langkah kubur dia. Buat Tok Guru (YAB) pesanan dari hamba yang jahil, usahlah bermain kata-kata. takut rakyat salah faham.

Unknown said...

salam yb zul. Terima kasih diatas tulisan ini. Harap yb terus menulis isu-isu sebegini sehingga golongan2 tersebut terbuka hatinya utk menerima kebenaran ini.

zamsalam said...

Saudara Zul,
Jelas bila Karpal jadi Peguambela Liwat II, wujud unsur2 PerasUgut (BlackMailed) belaiu terhadap Anwar.
Mengapa tiada pihak Pendakwaraya mempertikaikan kredibiliti Karpal?
..saya keliru..
..mohon penjelasan.

zamsalam.sabah.

simply said...

Seperti kata pepatah... ikan reput bermula dari kepala. Kalau Mursyidul Am Pas pun selesa bersekongkol dengan puak kafir harbi, apa lagi yang nak diperkatakan berkenaan pengikutnya?

Silalah sampaikan perkara yang benar kepada Pok Nik Aziz wahai YB ooi!!

hanismalik said...

Assalamualaikum YB,

Saya cadangkan Tuan mengecilkan saiz Youtube setiap kali ingin memasukkan ke dalam blog ini. Caranya mudah sahaja iaitu dengan menukar secara manual code embed yg Tuan ambil daripada Youtube itu.
Contohnya untuk link video di atas

... width="480" height="385"...

cuma perlu tukar nombor itu sahaja ke angka lebih kecil ttp mesti dengan skala yg sm antara tinggi dan lebar.
Terima kasih

Nik Muhd said...

Dear YB Zul

One of the best articles. Keep up the good work. May ALLAH Bless you and your family always

Regards

Mullah TTDI