21 October 2011

PERANGKAP SYAITAN!


Salam 2 all.

PAS AKAN KELUAR PAKATAN PEMBANGKANG DEMI UNTUK MELAKSANAKAN HUDUD! BiaDAP & PKR AKAN TENDANG PAS DARI PAKATAN PEMBANGKANG KERANA PERJUANGAN MALAYSIAN-MALAYSIA, MALAYSIA BARU!

Itulah strategi dan senjata akhir Pakatan pembangkang bila menghadapi PRU 13 nanti. Demi survival politik dan untuk merampas Putrajaya dalam PRU 13 nanti dengan cara yang cukop licik lagi kotor, Pakatan pembangkang sedang merangka satu strategi yang akan memerangkap umat, rakyat dan negara ini!

AWAS BANGSA MELAYU UMAT ISLAM: STRATEGI SYAITAN INI AKAN MENGHANCURKAN KUASA POLITIK UMAT ISLAM BANGSA MELAYU DALAM NEGARA INI DIDALAM PILIHANRAYA UMUM KE 13 NANTI!


Strategi dan perangkap ini dirangka apabila menyedari bahawa sokongan umat Islam bangsa Melayu khususnya kepada Pakatan semakin menurun dan merosot setelah orang Islam bangsa Melayu melihat bagaimana Anwar rupanya berfahaman pluralisma menyamakan Islam dan agama lain, menjual kalimah ALLAH kepada kristian, dan PAS pulak sanggup menjual agama dan perjuangannya; daripada isu kalimah ALLAH, kepada isu sumpah bai'ah talaq tiga, kepada isu buang negara Islam, kepada menjadikan kafir harbi sebagai kalipah himpunan haram mereka, mengidola dan mengagungkan komunis, membela gereja yang memurtadkan umat, memaki hamun pemimpin mereka yang mahu mempertahankan aqidah, sehingga memboikot Himpunan Sejuta Umat Islam. Ini semua menyebabkan umat Islam bangsa Melayu mula menjauhi PAS dan pakatan pembangkang.

Sedangkan sokongan kaum Cina khususnya, termasuk kaum bukan Islam terutama kristian kepada Pakatan pembangkang, walaupun statik tetapi sudah mula timbul persoalan setelah melihat biaDAP kononnya bersekongkol dengan PAS yang mahu laksanakan hudud PAS! Mereka perlu lakukan sesuatu untuk mendapat kembali sokongan dan undi kedua-dua bangsa Melayu dan bukan Melayu dalam menghadapi PRU 13 nanti.

Sebenarnya isu hudud PAS yang dibangkitkan sekarang adalah permulaan kepada strategi perangkap ini. Ianya sengaja diputarkan semula dalam keadaan mereka tahu adalah mustahil untuk mana-mana kerajaan Melayu Islam, samada peringkat negeri mahupun pusat laksanakan akibat komposisi kongsi-kuasa yang ada sekarang. UMNO dengan MCA & MIC nya, PAS dengan biaDAP & PKRnya. Jadi realiti politiknya memang hampir, kalau tidak pun mustahil untuk dilaksanakan undang-undang hudud ini, walaupun kita menagkui ianya hukum yang datang dari Al Quran.

Tetapi jangan termakan perangkap ini. Apabila isu hudud ini berbangkit, mereka tahu UMNO terpaksa mengambil sikap menolak, kerana UMNO secara sendirian tidak boleh laksanakannya memandangkan UMNO sendiri tidak ada majoriti mutlak didalam Parlimen atau mana-mana Dewan Undangan Negeri. Jadi strateginya ialah jika UMNO menolak, akan dicanangkan bahawa UMNO menolak Islam, sekaligus menghakis sokongan Melayu-Islam kepada UMNO.

Diwaktu yang sama, mereka tahu bahawa parti bukan Melayu dalam BN, terutamanya MCA akan bertindak balas dengan menolak, malahan akan menentang habis-habisan; kerana mereka tahu MCA perlu memperlihatkan diri mereka sebagai penentang Melayu-Islam kepada masyarakat Cina. Dengan cara itu, orang Melayu-Islam akan bertambah benci dengan UMNO kerana gagal mengawal MCA khususnya.

Pada masa yang sama, parti cauvinis biaDAP akan terus memainkan sentimen anti-hudud anti Islam anti-Melayunya. Karpal Singh dan juak-juaknya akan mengulang lagu lama-over my dead body! Dengan cara itu, sokongan kepada parti cauvinis biaDAP ini akan terus kekal, dan mungkin bertambah.

Wama karuu wama karallah..wallah hukhoirul maakiriin!! Mereka menipu daya, ALLAH juga merancang, dan rancangan ALLAH mengatasi segala-galanya!


Namun perancangan itu terbantut apabila YAB Datuk Sri Najib membuat kenyataan diluar dugaan mereka! Mereka berharap PM akan mengambil sikap yang sama saperti Tun Mahathir. Sebaliknya PM dengan penuh kebijaksanaan menyatakan "UMNO mengakui hudud adalah hukum ALLAH, namun realiti politiknya hudud tidak dapat dilaksanakan sekarang". Ditambah pulak dengan kenyataan YAB TPM bila beliau berkata, "hudud akan dilaksanakan juga, tetapi akan mengambil masa yang panjang".

Kenyataan pimpinan UMNO ini membantutkan asakan mereka. Dan dengan takdir ALLAH, tiba-tiba YAB Menteri Besar Kerajaan PAS Kedah, yang juga seorang yang dianggap ulama' besar didalam PAS membuat kenyataan, "PAS Kedah tidak akan laksanakan hudud, kerana realiti politiknya PAS berkongsi kuasa dengan biaDAP & PKR. Jangan sesekali samakan PAS Kedah dengan PAS Kelantan!!". Ini ditambah dengan kenyataan beberapa orang pimpinan PAS yang menyatakan bahawa "PAS tidak akan laksanakan hudud tanpa persetujuan biaDAP dan PKR".

Kenyataan mereka dari kalangan pimpinan PAS ini menyebabkan umat Islam bangsa Melayu tertanya-tanya; apa beza pendirian UMNO dengan PAS. Dan lebih besarnya ialah, mengapa dalam keadaan macam itu, Datuk Nik Aziz masih nak bercakap tentang hudud. Ini ditambah dengan kenyataan Ketua Hakim Syarie Kelantan YA Datuk Mohamad Daud yang mempertikaikan keikhlasan PAS untuk melaksanakan hudud. Sudah lebih 20 tahun memerintah, apa yang PAS buat untuk menyediakan perancangan melaksanakan hudud? Selain ceramah siang malam, Datuk Nik Aziz dan Kerajaan PAS Kelantan langsung tidak berbuat apa-apa pun mengenai perlaksanaan hudud.

Keadaan bertambah kalut bila umat Islam melihat penganut fahaman pluralisma, Anwar Ibrahim tiba-tiba menyokong hudud. Tetapi dengan kenyataan yang menjadi bahan tertawa, "saya menyokong perlaksanaan hudud di Kelantan ini, tetapi ini pandangan peribadi saya sahaja". Anwar Ibrahim, orang yang mengatakan semua agama sama, yang tidak mahu membuat sumpah mubahalah dengan Saiful dan Datuk Eskay, yang tak mahu bagi sampel darah untuk ujian DNA, yang tidak mahu menunjukkan jam Omega insiden China-Doll, yang tidak mahu memberi keterangan bersumpah didalam Mahkamah dalam kes liwatnya; orang macam ini nak menyokong hudud? Kenyataan beliau menjadikan lawak Senario hambar!

Maka bila semua itu berlaku, strategi mereka untuk memerangkap UMNO dan BN tidak menjadi! Mereka perlu ubah strategi. Strategi yang boleh memerangkap UMNO, MCA, MIC, Gerakan dan parti-parti Kristian terutamanya dari Sabah & Sarawak. Apa strategi yang akan menyebabkan syaitan pun menangis?

Strategi yang begitu halus lagi mulus dirangka dengan begitu licik, tetapi jika berjaya bukan sahaja akan memerangkap UMNO & BN, tetapi boleh menumbangkan Kerajaan Persekutuan didalam PRU 13 akan datang! Strategi yang akan makan keliling. Strategi menipu untuk mengelabu!

Begini strateginya. Isu hudud dan beberapa lagi isu berkaitan Islam akan dibangkitkan. Dan kemuncaknya bila Anwar disabit oleh Mahkamah atas pertuduhan meliwat (hampir pasti akan disabitkan kesalahan sebab pembelaan alibi Anwar sudah kaput, sampai terpaksa tukar pembelaan "anuWaar" nya tak berfungsi!-insyallah teman akan membuat kupasan terperinci tidak lama lagi!). Bila ini berlaku, PAS akan keliling kampung mendakwa sabitan dan hukuman itu tidak Islamik.

Maka masa itu isu perlaksanaan hudud sekali lagi akan dibangkitkan! Isu qazaf akan dibangkitkan! Isu negara Islam perlu ditubuhkan akan dicanang semula. Sampai ke satu peringkat, PAS akan mengisytiharkan bahawa mereka akan melaksanakan juga hudud walaupun parti cauvinis biaDAP tidak setuju.

Akan berlakulah sandiwara terbesar dalam sejarah negara. PAS akan dilihat bergaduh dengan biaDAP. PAS akan maki biaDAP; biaDAP akan kutuk PAS. Datuk Nik Aziz akan cabar Karpal; Karpal akan cabar Datuk Nik Aziz. Kemuncaknya Karpal dan biaDAP akan desak supaya PAS diketepikan dan dibuang daripada Pakatan pembangkang. PAS akan berkeras kononnya mempertahankan perjuangan nak melaksanakan hudud. Isu ini akan diperpanjangkan sampai berdekatan dengan PRU 13.

Mereka mengharapkan akhbar-akhbar utama akan terperangkap dengan mainan ini. Media besar saperti TV3, Utusan, Berita Harian, NST dan lain-lain akan turut diseret. Mereka akan pastikan isu perbalahan PAS mahukan hudud dan biaDAP tolak hudud akan menjadi headline dan berita utama setiap hari.

KEMUNCAKNYA BILA DAH DEKAT PILIHANRAYA, PAS AKAN BERSANDIWARA DAN BERLAKON KELUAR DARIPADA PAKATAN KONONNYA MAHU BERJUANG SENDIRI UNTUK PERJUANGAN NEGARA ISLAM DAN HUDUD, QISAS & TA'ZIR!


Apa akan jadi?

Parti cauvinis biaDAP dan juak-juak bukan Melayu-Islam dalam PKR akan dijulang sebagai hero oleh kaum Cina khususnya..maka bertambah sokongan kepada biaDAP dan calon bukan Melayu-Islam daripada pembangkang! BiaDAP akan cabar MCA, MIC dan Gerakan supaya keluar BN demi meninggalkan perjuangan rasis UMNO. MCA, MIC & Gerakan akan tersepit diantara dua pilihan; terus bersama dengan UMNO dalam BN dan dilihat sebagai "budak suruhan UMNO" dan meneruskan pemerintahan "Ketuanan Melayu", atau bersama dengan biaDAP dan lain-lain untuk satu transformasi politik demokrasi yang baru!

PAS pulak akan dijulang dan dipuji kerana berani keluar daripada Pakatan pembangkang demi perjuangan Islamnya. PAS akan dilabel sebagai jaguh Islam sebenarnya kerana berani berjuang sendirian demi Islam! Maka bertambahlah sokongan dan undi kepada PAS dan calon PAS dalam PRU 13! PAS akan cabar UMNO supaya keluar daripada BN dan berjuang sendirian macam PAS kalau ikhlas mahukan Islam! PAS pulak akan menukar posisi menjadi penentu perpaduan dan perjuangan Melayu-Islam!

UMNO - akan ditohmah dan difitnah sebagai parti nasionalis, sekularis yang berjuang untuk tembolok sendiri. UMNO akan dicanang sebagai parti yang hanya berminat dengan "Ketuanan Melayu-Ketuanan UMNO". Maka UMNO akan ditolak kerana masih mahu terus berkompromi dengan MCA dan MIC dengan mengenepikan Islam. UMNO akan diberi kata-dua, samada memilih bersama PAS atau terus bersekongkol dengan kafir MCA dan MIC. UMNO masa itu akan berdepan dengan pilihan yang sangat sukar; perpaduan Islam atau bersekongkol dengan bukan Melayu-Islam MCA/MIC! Sudah pasti sokongan orang Melayu-Islam, yang menjadi "power-base" UMNO akan terhakis. Hampir pasti UMNO akan kehilangan banyak undi dikalangan Melayu-Islam!

MCA, MIC dan lain-lain parti bukan Melayu-Islam dalam komponen BN pulak akan ditohmah sebagai "anjing suruhan UMNO". Mereka akan dicanang sebagai parti yang tidak ada berani berubah mengikut arus politik baru dunia - yang mempertuhankan demokrasi dan lain-lain. Sekiranya mereka berterusan didalam BN, hampir pasti sokongan untuk mereka khususnya daripada masyarakat kaum Cina-India yang menjadi "power-base" mereka akan merosot. Undi untuk mereka akan jatuh merudum. Mereka akan bungkus dalam PRU 13 kerana sudah pasti kaum Cina-India akan memberi sokongan kepada biaDAP!

Dan dengan strategi halus dan licik saperti itulah, Pakatan pembangkang akan masuk dalam PRU 13. BiaDAP dan PKR akan terus bersama sebagai satu Pakatan dengan slogan Malaysia Baru, PAS akan masuk PRU 13 bersendirian dengan slogan Negara Islam.

Percaturan mereka ini, walaupun penuh risiko, tetapi yang terbaik. Sekiranya perangkap ini menjadi, calon-calon biaDAP, PKR dan PAS akan mendapat sokongan, dan mungkin menang. Jika jumlah mereka cukup melebihi 112, maka masa itulah kita akan melihat lakonan sandiwara politik kedua. Mereka akan balik berpeluk-pelukan tidor sebantal tilam sekatil untuk membentuk Kerajaan Persekutuan. Masa itu, barulah warna sebenar Pakatan syaitan ini akan terbongkar. Masa itu sudah terlambat bagi umat Islam-bangsa Melayu dan rakyat Malaysia; nasi sudah menjadi bubor. Kita sudah kehilangan negara kita.

Mustahil mike kata yop? 10 tahun lepas, siapa pernah terfikir BiaDAP dan PAS boleh tidur sebantal tilam sekatil? Siapa pernah terfikir Haji Hadi & Karpal Singh boleh berpeluk sakan? Siapa pernah sangka PAS sanggup buang perjuangan Negara Islam? Siapa pernah sangka biaDAP sanggup naik pentas Taman Melewar untuk berceramah? Siapa pernah jangka pemimpin PAS akan sanggup mati untuk Karpal? Tapi semua itu sudah berlaku depan mata kita!

Jadi tidak mustahil mereka akan buat lakonan baru - semuanya demi mencapai matlamat menduduki kerusi kekuasaan Putrajaya. Kita sedang berdepan dengan kaum yang menjadikan teori machiavelli sebagai realiti - matlamat menghalalkan cara!

Oleh itu, hati-hatilah kita semua. Jangan terpedaya dengan lakonan mereka ini. Ingatlah sejarah bangsa dan negara. Islam bangsa Melayu khususnya perlu merangka strategi baru untuk berdepan dengan taktik kotor perangkap pakatan pembangkang ini. Jangan kita terperangkap dengan mainan politik kotor ini. Bersedialah!

Jawapannya ialah: umat Islam bangsa Melayu perlu bersatu. Kuat lidi kerana diikat, kuat Melayu-Islam kerana berpakat & muafakat!


Adios amigos, grasias senor.

Wallahua'lam & Wassalam.

Zulkifli Bin Noordin
23 ZulQaedah 1432
21 Oktober 2011

No comments: