04 February 2010

LAPURAN PALSU

Salam 2 all.

Saya merujuk kepada lapuran akhbar STAR hari ini dimuka surat N12 yang mendakwa konon saya berkata YB Azmin & YB Saifudin Nasution membuat konspirasi mahu menendang saya keluar daripada PKR.

Saya menafikan pernah membuat sebarang kenyataan saperti itu, sebaliknya kenyataan saya adalah saperti yang saya siarkan di dalam laman zul4kulim.blogspot.com berkaitan lapuran palsu MalasyiaKini yang mendakwa saya akan keluar daripada PKR pada 03 Feb (semalam).

Pada saya ini adalah cubaan jahat untuk melaga-lagakan saya dengan beberapa pimpinan tertentu didalam PKR, dan saya berharap mereka yang berkenaan menghentikan mainan politik kotor dan bodoh ini. Apa juga keadaan, YB Azmin, YB Saifudin adalah sahabat saya dan bukan kerja saya untuk membuat kerja-kerja bodoh dan kebudak-budakan ini.

Saya telah menghantar notis kepada pihak akhbar the Star menuntut mereka menarik balik lapuran palsu tersebut dan memberi amaran bahawa saya mengambil tindakan lebih tegas jika tiada pembetulan dibuat segera.

Sekian harap maklum.

Zulkifli Bin Noordin
Khamis
19 Safar 1431
05 Februari 2010

25 comments:

Unknown said...

relaks la YB....

kita gelak2 sikit...

jangan tension2..

KONDO KLASIK

Sebuah kondo kini dianggap kondo klasik.
Kondo ini akan termasuk ke dalam ‘ must visit – wajib dilihat’
oleh para pelancong yang akan datang ke Malaysia.

Seperti Lintasan Zebra John Lennon di Abbey Road London
atau makam Jim Morrison di Paris
kondo unit 11-5-1 di Desa Damansara Condominium
ini akan menjadi satu daya tarikan.

Penjual percutian sedang membida hak esklusif ke atas
kondo ini.

Telah diberita Martin Scorcee juga telah ‘chup’ kondo
ini untuk lokasi filem horror yang akan dibuatnya tahun hadapan.

Dalam masa yang sama Micheal Moore diberitakan akan datang minggu hadapan
ke Damansara untuk melihat apakah kondo ini sesuai untuk dokumentri
tentang ‘towel’ yang kini sedang dalam perancangan.

Syarikat-syarikat towel kini sedang berusaha untuk membuktikan
bahawa towel mereka tidak terlibat dalam kes ini. Berita tentang adanya palitan cirit See Fool di atas towel ini amat memalukan semua syarikat-syarikat towel.

Kementerian Pelancunag akan menjadikan
tahun 2010 ini Tahun Meliwat Malaysia.


SIAPA UNCLE PET

Uncle Pet Berbaju Hijau – macam lagi Sanisah Huri - sebenarnya ialah Tuah Mohd Halim.

KENA MAKI HAMUN

Saiful yang sampai ke kondo di atas telah dimaki hamun
oleh bebera Mak Datin dan Mak Cik Cvik yang telah sedia menunggu di sana.

Difahamkan Mak Datin dan Mak Cik Mak Cik ini telah mengekori
Saiful dari mahkamah.

Siapa Mak Datin ini ?

DARI MALAYSIANINSIDER

“Jantan sial! Oi Saiful, aku sumpah you tak boleh berak sepuluh hari (Oi Saiful, may you not shit for 10 days),” screamed one woman dressed in a floral green baju kurung and lilac scarf, stunning the condo security guards on duty as well as the police and reporters at the scene with her colour.


nota:
sumpah perempuan ini telah
mencemaskan semua syarikat
pembuat julap.

TERKINI:

Sebuah Syarikta Julap dari Jepun dikatakan
telah menalipon Finas untuk menaja sebuah filem
bertajuk:

Berak Ku Berak Ku Lagi kah kah kah.

mitchell said...

YB, we all know how the MSMs works.......watching TV3 Buletin Utama every nyte just makes my despite of the current goverment grow even stronger. Stay strong, YB, and as always the Almighty will show the way and the truth. Peace be with you

Unknown said...

Pertama sekali tahniah buat saudara kerana menyatakan hasrat untuk meletakkan jawatan sebagai ahli PKR!!! Jangan lupa jika saudara adalah orang Islam yang bermaruah yang kononnya mengaku pejuang Islam, sila lepaskan jawatan saudara sebagai Ahli Parlimen Kulim Bandar Baru!!!!

Ingatlah saudara Zulkifli bahawa jawatan yang saudara pegang sekarang ini adalah amanah yang diberikan oleh rakyat yang menyokong Pakatan Rakyat pada pilihanraya umum ke 12 yang lalu. Sebagai orang Islam apatah lagi saudara mengaku sebagai pejuang Islam maka mengabaikan amanah rakyat adalah haram di sisi Islam walau apapun alasan yang akan saudara berikan nanti.

Sungguh memalukan kita sebagai orang Islam, saudara yang mengaku pejuang Islam apatah lagi diberikan amanah sebagai wakil rakyat telah gagal menunjukkan ciri-ciri sebagai pendakwah dalam mendekati orang bukan Islam agar mereka rasa Islam itu adalah Ad-din tetapi tindakan saudara pula adalah sebaliknya dalam menangani isu-isu yang berkaitan Islam mahupun melayu yang tidak berlandaskan ajaran oleh Nabi Muhammad s.w.a. yang berpegang pada Al-Qur'an dan Al-Hadith!!!!!

Sikap saudara seperti pemimpin-pemimpin umnolah yang menyebabkan orang bukan Islam sukar untuk mendekati ajaran Islam yang sebenar apatah lagi untuk mengajak mereka memeluk Islam. Sebab itulah lebih 50 tahun umno memerintah Malaysia yang kononnya umno itu orang Islam tetapi telah gagal mengIslamkan orang-orang cina mahupun india kerana dasar mereka bukan berpandukan Al-Qur'an dan Al-Hadith tetapi berpandukan ajaran sekular peninggalan penjajah!!!! Malah orang melayu Islam juga ramai yang telah meninggalkan ajaran Islam sehingga perkara asas dalam Islam iaitu menutup aurat pun isteri-isteri menteri telah abaikan!!!! Inikah ciri-ciri isteri pemimpin yang kononnya memperjuangkan Islam sedangkan hukum Allah dipersendakan!!!!!

Sungguh malang saudara yang mengaku sebagai pejuang Islam telah gagal dalam konsep berjemaah yang diajarkan oleh Rasullah s.w.a. Islam tidak boleh ditegakkan secara individu sebab itulah Allah telah memerintah Rasullah s.w.a. bersama pengikut baginda berhijrah dari Kota Makkah ke Kota Madinah dalam mengembangkan syiar Islam di muka bumi ini.

Tindakan saudara yang hanya mementingkan diri sendiri daripada berjemaah jelas bertentangan dengan ajaran Islam yang dianjukan oleh rasulullah s.w.a. Islam membenarkan umatnya berpolitik yakni mempunyai jemaah tetapi saudara dengan nyata gagal memahami konsep kepimpinan dalam Islam yang bertindak atas dasar agenda peribadi.

Teruskan dengan cara saudara, saudara boleh memilih umno untuk memperjuangkan Islam dengan cara separuh ajaran Islam diambil dan separuh lagi ditinggalkan asalkan ia membawa kepentingan untuk diri sendiri.

Rakyat tidak memerlukan saudara dalam perjuangan menegakkan Islam di Malaysia yang tercinta ini. Selamat jalan YB!!!!!!!!

thisiswhoiam said...

Saudari Husna,

Pd hemat sy YB telah pun mencuba sedaya upaya utk menegakkan apa yg benar. I'm a Muslim 1st...pegangan YB amat dihormati.

Kpd YB,
Teruskan perjuangan, jgn tunduk kpd ketaatan membuta tuli & menjual agama demi kepentingan politik.

ariff55 said...

fitnah akhir zaman menyedarkan kita supaya lebih mendekatkan diri kepada ALLAH dan perlu kesabaran yang tinggi
bermuhasabah mohon keampunan atas kesilapan dan kelemahan diri dan tidak berputus asa dgn rahmat ALLAH

suara islam dalam PKR wajib diperdengarkan jangan nanti terjebak dan hanyut bersama arus liberal, plural, ultrakiasu, sekular, tindakan demokratik, sabarlah mereformasi PKR yg dulunya Parti KeADILan Nasional yg kurang pelompat-pelompat parti hanya pejuang reform saja

teruskan SUARA Islam dalam PKR sehingga menang atau disingkirkan

Guan Eng pun akan dihadapkan kpd Presidential Council jika ade bukti dakwaan YB Zahrain.. itu kata Sec-Gen PKR sendiri...

Keadilan dalam PKR dan PR mesti nampak dan dinampakkan

Anonymous said...

Saya tak tahu mengapa kamu semua menyokong Zulklifi Noordin macam dia nak jadi Iman

Yang saya tahu, Zulklifi ini menceroboh masuk dalam satu forum,mengugat kesemua ahli2 dalam forum dengan mengunakan taktik2 macam Zionis.

Ataupun mengancam seorang saudara Islam dengan melaporkan report polis yang boleh mengakibatkan penangkapan Khalid Samad

Zul,
Boleh beritahu saya mana2 dalam ayat Al Quran ada kata membolehkan anda berbuat begitu
You think you can go to Heaven this way. God would allow you

Husna,
Jantan ni tak boleh diharapkan. Jangan peluang bagi dia untuk jadi martyr. Let him "die shamefully" Politically speaking.

AL EDRUZ said...

Salam YB,
Saya amt menyokong kata2 husna kepada YB, jika YB tak setuju dalam sesuatu perkara, YB ajak berbincang dalam berjemaah dan mendakwahkan mereka bukannya menghentam dlm blog YB, ini akan menjadi satu peluang yg amat besar bagi musuh Yb(terutama Be End dan konco2nya)utk mencari jalan utk merosakan PR amnya dan YB khususnya. YB fikirkanla

Pendukung Islam said...

Salam YB Zul,

Aksi intim antara mangsa dan tertuduh telah dirakam dgn begitu detail oleh media cetak. Saya rasa gelihati dan nak muntah membacanya.

Sudah tentu akan ada bulu,tuala,tilam & alas tilam yg akan dibawa ke mahkamah utk dijadikan barang bukti. Saya tidak hairan kalau mangsa akan diminta merakamkan kembali aksi liwat itu sendiri seperti posisi sewaktu diliwat & lama masa penetrasi.

Kalau dah 2 hari baru mangsa nak buat medical checkup, macammana kesan air mani masih ada? Mangsa tak basuh punggung ke?

Saya teringin pulak nak ambil cuti & attend the hearing. This drama cannot be missed!

Syazli Tahir said...

Sdri Husna Maisarah,

PAS dah perintah Kelantan dah berpuluh tahun, berapa ramai penduduk SIAM atau Cina kelantan yg mengucap 2 kalimah syahadah? sdri ada statistik? Setiap org ada cara untuk berdakwah. Nik aziz ada cara beliau, YB Zul juga ada cara beliau... Tapi kalau agama kita di cabar, adakah sdri Husna berdiam diri?



YB Zul kulim,
teruskan perjuangan sdr, tutup mulut-mulut org yang hina sdr dgn hujah-hujah yg bernas dan teguh. Jangan takut kepada Karpal Singh, tapi takuti pada Allah swt. Kalau DSAI didapati bersalah,kemukakan usul pecat DSAI dari PKR wlp DSAI adalah penasihat. Berani menegakan keadilan dan maruah!!

Mv Agusta said...

Pada saya samaada tohmahan tersebut benar atau tidak diungkapkan oleh YB, bukan pekara besar. Pekara besar pada saya adalah apakah YB masih lagi meletakkan diri separuh parti separuh perjuangan. YB boleh berjuang dgn memilih utk berada diluar politik kepartian?. Soalnya apakah YB berani.

Unknown said...

mereka dah kantoi pada hari pertama...

mereka dah kantoi pada hari kedua...

thank you saifool..ko tunjukkan kebodohan kau lagi...

cepat sikit UMNO/BN terkubur!

Unknown said...

The name 'Jude Pereira' seems to conveniently pop up all the time in too many places. Maybe Raja Petra will brief us later on this extremely capable Officer. The whole world is seeing or reading all about Malaysia today. Iwonde how many of them feel when they are accosted in the streets or called upon by their foreign friends on " Malaysia - All of Asia. Unfortunately the adverts on Malaysia show only Indonesian or Malay looking people. Thus saving the other races from ridicule. We must thank the 'clowns' concerned for putting the race to ridicule.

Unknown said...

yb..betulkah yang ini..

Meskipun perbicaraan kes liwat membabitkan Datuk Seri Anwar Ibrahim masuk hari kedua, hari ini, namun pihak pembelaan masih gagal mendapatkan senarai saksi daripada pihak pendakwa raya.

Lazimnya, dalam kes jenayah, senarai saksi perlu dibekalkan pada hari pertama perbicaraan. Malah dalam kes sivil, senarai saksi biasanya perlu disediakan atau dipersetujui sebelum perbicaraan bermula.


Menurut seorang daripada peguam Anwar, Sankara Nair mereka akan mengemukakan permohonan pada Isnin, jika senarai berkenaan tidak dibekalkan esok.

“Pendakwa tidak berlaku adil dalam perbicaraan ini, malah mereka juga tidak membekalkan senarai saksi kepada kami. Mahkamah Persekutuan ketika menolak permohonan kami berkata senarai saksi boleh diberikan apabila perbicaraan bermula.”

PASAL MEREKA TAKUT SANGAT?

Supar Yop said...

Saya rase kenyataan Cik Husna adalah lebih pada fanatik kepartian..Perkara ini begitu kerap dibangkitkan ..tapi bagi orang2 yg tidak berparti tidaklah menjadi masalah.., Ia samada ZN nak meninggalkan parti itu atau dia dipecat, ia boleh jadi salah satu jalan.
Apa pun ZN tetap tidak tergugat dlm menyatakan protesnya terhadap proses kristianisasi atau penggunaan nama Allah..sy harap dia teruskan spt biasa.

Sy juga setuju kenyataan shazz bahwa PAS tidak menampak apa2 hasil sbg badan dakwah..tiada dlm track rekod dia mengislamkan golongan kafir2 di mana2 ..Ini tidak menghairankan krn PAS adalah parti politik dan matlamat dia adalah undi dan kuasa! Jadi jgnlah para pendakwah asyik menyalahkan ZN krn pasal dia, ramai kafir tak masuk Islam ..Dia pun baru buat kerja ni dlm tahun2 90'an. Habis yg sebelum tu tak masuk Islam nak salahkan dia juga? Sya melihat approach ZN lebih sbg defensive utk pertahankan Islam dari dicemari.Manakala bidang dakwah atau approaching kita akui masih belum mantap lagi.Kita ada PERKIM, ada ABIM Islamic Outreach.Mereka inilah yg mendakwah pd golongang bukan Islam.Dulu ada la Arqam buat dakwah.. dah beribu orang diIslamkan mereka termasuk lah Shukrey anggota Raihan.Tapi bila difatwakan sesat, tak tau lah apa jadi pd mualaf2 ni adekah nak diIslamkan semula..
Sy juga ingin mengupas ringkas kes Anwar yg sdg berjalan rancak skrg..Nampaknya liwat lagi! Dalam banyak2 pasal Anwar yg sy tak berkenan, bab ini saya rase tak perlu dipanjang2kan..Kenapa strategi Mahathir ini masih digunakan lagi..Semenjak mengikuti gerakn refomasi 98, sy memang tak stuju dgn tuduhan liwat ini. Skali lagi ZN membuktikan hujah2nya yg kuat utk pertahankan bosnya kali ini.Cukup2 la negara kita jadi bahan ketawa orang..sampai kata Mira , Bboleh jadi modal bahan melancung Malaysia!Carik la kes yg senonoh lagi

Servant Of Allah said...

*LATEST POST: MAKLUMAT PENTING PILIHANRAYA NEGERI PERAK* http://zamankini.wordpress.com

*LATEST POST: MAKLUMAT PENTING PILIHANRAYA NEGERI PERAK* http://zamankini.wordpress.com

*LATEST POST: MAKLUMAT PENTING PILIHANRAYA NEGERI PERAK* http://zamankini.wordpress.com

The One said...

Sila ko letak jawatan dan masuklah UMNO.. Buat piliharaya kecil KBB.. ko pakai topi umno dan kita PERANG..

Pejuang Islam BULLSHIITT is you ZN

Pls walk ur talk if you dare..

Do u have balls.. or you lose it somewhere while riding ur bike..

hamsor said...

Negara ini dok ban filem lucah, adegan sek kena sunting dan peluk cium skit pun kena potong.

Tapi soal main lubang jubor dok buat cerita sensasi pasal air mani, ky jelly, seluar dalam simpanan, perkataan FUCK,.....dan banyak lagi dalam paper, Inikah budaya orang Melayu ???

Anak kecil darjah 2 pun dok tanya apsal orang paper nie dok tulis soal soal yang orang tuanya selalu larang. Paper kita nie memang nak buat cerita ker ??

Ini 1 Malaysia Budaya aper nie ?

Manature said...

Open letter to not so YB Zulkifly Nordin

Just a little copy-paste from there, read the rest yourself there: "Dear few Pakatan Rakyat elected representative (you know who you are) Yang Berhormats,

I am writing this to vent my frustration, irritation, disgust, disbelief and anger at how many of you are acting recently. It is with sincerest and most honest intention that I am writing this, as a Pakatan grassroots “small fry” member, who like the millions of

Malaysians came out in full force to support you all when you were practically nobodies and put you where you are today, sitting in the highest decision-making bodies in your own states and the country.

Some of you were luckier than others, and have been appointed to important government posts. Some even head entire state governments. Congratulations, your long wait and tireless effort paid off. But please do remember, it was not only your effort alone, but the effort and will of more than half the Malaysian electorate that put you where you are. You did not win
entirely on your own charm, your education level, your profile in your respective fields of
expertise or struggle.

Frankly, most Malaysians who supported you did not even care who you were or what you did, as long as you were not donning a dark blue cap with a BN logo on it. That is the reason we had aircraft mechanics voted into power in the last General Election.

If you don’t like what Pakatan stands for, then by all means, do resign. (from your elected MP post). Whether you resign from PKR or PAS is irrelevant. Don't like it, let us re elect another one.)

Tuan Cobra said...

Salam YB Sdra Zulkifli,Menegakkan PENDIRIAN d dalam Politik itu memang betul dan 1 peganggan yg WAJIB bagi kita seorang Muslim yg betul2 jadi seorang Pemimpin yg bermaruah lagi d hormati Rakyat...Hanya Pemimpin yg tidak mempunyai Harga diri dan Maruah sahaja yg Suka MELOMPAT-LOMPAT dan terus MENGGADAIkan harga dirinya kepada Parti yg tidak BERMARUAH juga yg suka memberikan HABUAN UANG,Contohnya pada tahun 1994 apa yg berlaku d negeri Sabah oleh Ahli2 ADUN Negeri Sabah, Bagi saya Pemimpin seperti ini bolehlah d REHATkan atau d HENTIkan saja untuk BERPOLITIK.Kerana Pemimpin seperti ini jika masih UJUD d Arena POLITIK bererti orang2 ini adalah menjadai PELOPOR KATAK....Bukanlah bermaksud tulisan saya ini saya tujukan kepada YB Saudara Zulkifli.Tetapi saya tujukkan kepada Anak2 muda yg BERANGAN ANGAN menjadi Pemimpin Politik.

belantiboys said...

salam zul, saya lihat awak ni tak layak jadi MP awak lebih layak menjadi pemimpin badan NGO tak kira sebelah mana boleh hantam sebab ada bezanya menjadi MP dengan NGO bagi pandangan saya.

azwandengkil said...

Husna Maisarah,

Rasanya ko belum tgk video ni http://www.youtube.com/watch?v=rqIiKM08I38&feature=player_embedded . Fahami betul2 apa yg cuba disampaikan oleh YB Zul. Apa keadaan pun agama perlu diutamakan.

Ibn Yusuf said...

yb..keluarlh drpd kongkongan kepartian yg mnjumudkn..medium prjuangan ini luas..seluas langit Allah.

yb..bencilah kebathilan secare mnyeluruh..jgn dlm mmbenci kebathilan pun masih dikuasai warne parti..kalau yg bathil itu umno,pas,pkr dan sesape pun,lawan ttp lawan..

yb, lawan ttp lawan..ye..tp jd kn lh da'awah itu senjate utame yg paling ampuh..tepuk dade tny selere..sudahkh kite semue,x mngire parti yg disokong,jlnkn tugas asasi kite sbg hambe Allah?

yb, fanatik dan taaksub lh dgn kbenaran quran dan sunnah, bkn sesame insan..

yb, ayuh brjuang dgn hujjah2 Islam.. inilah kunci kejayaan baginde SAW yg hny 23 tahun tempoh kerasulan baginde.. 23 tahun!

yb, sy jamin di luar sini rmai umat Muhammad SAW yg sdg mmbentuk keutuhan jemaah, tanpe dipengaruhi kejumudan parti2 politik yg hny brpolitik siang mlm.. ayuh kite tukar landskap prjuangan Islam.. kmbali kpd da'awah..

yb, percayalah, bile dtg kpd hujjah, Islam tiade tndingan! mari kite kenalkn Islam yg brpndukn Al Quran dan Sunnah kpd paderi Lawrence dsb.

Barakallahufikum.

harunn said...

Salam to All

Boleh Yb Zul komen mengenai apa yang terjadi kat penang , bagaimana orang melayu ditindas , gerai mereka dirobohkan

itu yang ditulis oleh akhbar , saya tak tahu setakat mana kebenarannya

tapi saya percaya ini berlaku bilamana dap perintah penang

tapi segelintir puak penyokong fanataik pakatan lansung tak ambil posing hal , bagi mereka dap baguih , ibarat khalifah

nah ... la ni bila berlaku depan mata baru nak tergadah

ini baru penang , belum lagi malaysia

cukup la 4 negeri pakatan perintah , tak sanggup saya tengok kalau perintah malaysia

nanti lagi haru biru jadinya

kalau Pas yang perintah saya rasa boleh aman , tapi kalau campur dap dan pkr , sendiri mau ingat la

Anonymous said...

Salam YB,
Dpd apa yg sya dengar & lihat,sya tahu serta yakin bahawa halatuju sdr setakat ini adalah yg paling diperhatikan sebagai seorang peserta berkualiti dipentas politik bangsa,agama & tanahair.

SilentMajority tika ini amat nantikan seseorang yg dpt di ikuti akan jln kebenarannya.Mohon dilindungi dari rekrut-rekrut dajallaknatullah yg tika ini amat hampir dgn kita berselindungkan ugama,meresapi jemaah.Sedarlah sdr/i semua,saf-saf jemaah kini amat daif, letih, berpenyakit,lemah dayafikir dan tak tentu arah kemana nak d tuju kalau Quran dan Hadis pun diputarbelitkan olih golongan yg sepatutnya sebagai pewaris yg memimpin jemaah.

PKR - Kekalutan halatuju,kelemahan strategik,terdesak,serpihan.
PAS - Sejarah yg hebat tapi kini menggadaikan maruah dgn menghalalkan cara.
UMNO - Penuh keagungan luas pengalaman, specialist,parti politik terhebat didunia tapi lupa pd Pencipta Dunia ini.

Kini, masing-masing sdg menerima hukuman. Masaalahnya, kesannya kena semua !

Syabas YB, teruskan perjuangan dan yakinlah, ianya BENAR.

Unknown said...

tanya PAS, kalau setakat beri tanah kat cina dan tempat maksiat tak payah tutup.jangan cakap pasal islam lah