20 December 2010

LAGAK HIPOKRITUS!

(Appa, mali kita pigi makan Yong Tau FOO sama Karpal Singh, gua mau dengar itu Anwar punya celita loh!!)

Salam 2 all.

Guan Eng A/L Kitsiang yang dikritik hebat oleh ramai pemimpin hari ini mengancam untuk menyaman media yang didakwa kononnya memfitnah beliau. Anak Laki Kitsiang ini semalam membuat kenyataan mempertikai kerakyatan mereka yang memperjuangkan dan membela hak orang Melayu. Dan yang paling malang, anak laki Kitsiang ini membuat kenyataan bodohnya itu dihadapan segelintir pak jangoat yang terpukau kebengongan dengan kilauan kekalipahan anak laki Kitsiang ini!

Hari ni Anak Laki Kitsiang itu mengancam mahu menyaman media yang mengkritik beliau. Sebijik perangai mentor mereka Kuan Yew. Adakah Anak Laki Kitsiang ini ingat umat Islam dan bangsa Melayu takut dan gentar dengan ugutan menyaman itu. Satu Muslim kamu saman, ratusan ribu Muslim akan bangkit menentang kamu! Satu Melayu kamu heret ke Mahkamah, berjuta Melayu akan mengheret kamu ke muka pengadilan umat nanti!!

Anak Laki Kitsiang ini sedar bahawa kenyataan beliau itu sudah pasti akan menimbulkan kemarahan orang Melayu. Ini adalah taktiknya untuk menutup kelemahan diri sendiri. Dalam keadaan Pakatan Syaitan yang dibina semakin kian hancur, mereka terpaksa memainkan isu perkauman untuk hidup. Bagi Anak Laki Kitsiang ini, dengan memaki orang Melayu, dia akan mendapat sokongan kaum Cina. Itu yang dia mahu. Dia hanya berminat untuk terus kekal di Pulau Pinang, apatah lagi dengan janji autonomi yang diberikan.

Sebab itu teman menasihatkan rakan-rakan semua supaya jangan melayan cakap orang bodoh macam yang dibuat oleh Anak Laki Kitsiang ini. Sebaliknya kita perlu tanya Anak Laki Kitsiang ini, apakah pendirian beliau dengan sikap tidak bermaruah Pengerusi DAP Karpal Singh sendiri yang jelas bermain politik dua alam dalam isu homoseks & liwat Anwar Ibrahim.

Kita nak tanya Anak Laki Kitsiang ini, adakah dia bersekongkol dengan Karpal Singh yang pada 22.10.1997 mendedahkan didalam Parlimen beliau ada bukti Anwar terlibat dengan homoseks dan liwat, dan mendesak Kerajaan menyiasat segera kegiatan homo & liwat Anwar Ibrahim itu!

Bukan sahaja beliau mendedahkannya di dalam sidang Parlimen, Karpal Singh juga telah berucap di Hotel Federal dalam satu majlis DAP mendedahkan kegiatan homoseks & liwat Anwar. Beliau mendakwa ada bukti dan saksi.

Malahan setelah pendedahan teman mengenai isu Karpal Singh ini, ramai yang memberi maklumat menyatakan bahawa Karpal Singh lah orangnya yang telah memaklumkan kepada beberapa pemimpin PAS pada masa itu tentang kegiatan homoseks & liwat Anwar Ibrahim, sehingga menyebabkan beberapa pemimpin PAS berjumpa dengan saksi dan mangsa yang terlibat. Akibat daripada itu, beberapa pemimpin PAS telah melabel Anwar yang pada masa itu adalah Timbalan Presiden UMNO dan TPM dengan gelaran "Al-Juburi". Agak malang kerana ada diantara pemimpin PAS tersebut yang kini muncul menjadi pak jangoat dan berkokok menyembah Anwar pula! Itulah dunia yop!! Dulu di "Al-Juburikan", sekarang mereka sendiri pulak yang "menduburi" Anwar!

Jadi teman cabar Karpal Singh, Kitsiang dan anak lakinya supaya menyatakan pendirian secara terbuka adakah mereka masih berpendirian Anwar adalah orang yang tidak bermoral saperti yang didedahkan oleh Karpal Singh itu? Adakah mereka sudah berubah pendirian? Tidakkah idola mereka Kuan Yew menceritakan kepada mereka tentang "bukti teknikal" yang dipunyai oleh Bahagian Risikan Singapura dan kepercayaan Kuan Yew bahawa Anwar terlibat dengan kegiatan liwat & homoseks? Jika mereka berpendirian sebagaimana idola mereka Kuan Yew, mengapakah mereka masih bersekongkol dengan Anwar? Apakah mereka sekadar mempergunakan kelemahan Anwar itu untuk kepentingan politik cauvinis dan sempit mereka?

Nasihat teman kepada Anak Laki Kitsiang, bapaknya Kitsiang & sekutu mereka Karpal Singh, eloklah selesaikan hal diri kamu dahulu. Cuba ajak bapak kamu Kitsiang & Karpal Singh pergi bersembang sambil-sambil makan "Yong Tau FOO", dan cuba cerminkan ketaatan dan kesetiaan kamu sendiri kepada Raja-Raja Melayu, Perlembagaan Persekutuan dan kedudukan agama Islam dan hak istimewa bangsa Melayu didalam negara Malaysia ini dahulu. Dan tengok balik sikap dan pendirian kamu dalam isu homoseks dan liwat Anwar Ibrahim sebagaimana yang kamu sebut sendiri dahulu.

Kepada Anwar Ibrahim, nasihat teman ialah sebagaimana pesan ALLAH dalam Surah Al Baqarah: 120. Ingatlah golongan kafir tidak akan redho dengan kita selama-lamanya selagi kita tidak mengikut cara mereka. Ingatlah Karpal Singh lah orangnya yang mula mendedahkan kegiatan homoseks & liwat kamu didalam Parlimen pada 22.10.1997. Tentu kamu ingat kerana kamu sendiri berdiri didepan Karpal Singh semasa itu didalam Parlimen. Kamu tentu tahu Karpal Singh lah orangnya yang berucap di Hotel Federal mendedahkan kegiatan homoseks & liwat kamu. Karpal Singh jugalah yang menjadi peguam berjumpa Azizan & Umi Hafilda menasihatkan mereka mengenai aduan mereka tentang kegiatan homoseks dan liwat kamu. Karpal Singh lah orang yang memaklumkan kisah homoseks & liwat kamu kepada pimpinan PAS masa itu sehingga mereka melabel kamu "Al Juburi". Dan para pak jangoat itu jugalah kononnya yang mendokong dan menyokong kamu sekarang. Dan Karpal Singhlah itu jugalah orangnya yang menyuruh kamu bertaubat dan berundur setelah tembelang dan pembohongan 16 Sept terbongkar. Sudah terang bersuluh pula!

DAN KARPAL SINGH itu jugalah sekarang yang kamu ambil untuk menjadi peguam membela kamu dalam menghadapi pertuduhan liwat terhadap Saiful sekarang yang bertangguhan tanpa sebarang kesudahan! Perlulah kah teman sebut lebih panjang lagi wahai Anwar Ibrahim!? Bertaubatlah Anwar sebelum pintu taubat ditutup buat kamu selama-lamanya!

Adios amigos, grasias senorita.

Zulkifli Bin Noordin
Isnin
14 Muharram 1432
20 Disember 2010

*Nota: teman ingin memperingatkan bahawa artikel ini tidak sekali-kali bermaksud teman menuduh Anwar Ibrahim mengamalkan budaya homoseks & liwat. Itu biarlah ALLAH menentukannya. Teman sekadar mendedahkan apa yang disebut oleh kepimpinan DAP supaya rakyat membuka mata dengan politik dualam mereka. Apa yang ingin teman dedahkan ialah sikap bermuka-muka dan hipokrit yang diamal oleh kepimpinan DAP yang mengenai isu Anwar yang begitu jelas buktinya! Moga ALLAH mengampuni kita semua atas kelemahan dan kesilapan kita. Wallahua'lam & wassalam.

7 comments:

wawa said...

Salam,

Syabas dan terima kasih YB. Teruskan usaha membuka mata dan hati rakyat terutamanya orang Melayu, lebih2 lagi dari kalangan pak jangoat.

hj azman

zizie said...

Nampaknya LGE semakin berani menghina orang Melayu secara terang-terangan. Kalau tidak disebabkan PAS dan DSAI, selama hari ini dia tidak sebegitu berani.

Kalau dilihat dari strategi mereka, ada kemungkinan Melayu akan bergaduh dengan Melayu sendiri. Mereka sudah belajar dari 13 Mei, orang Melayu yang selalu lupa.

Wallahualam.

Hang Nadim said...

kepada tuan zulkifli nordin.. saya ada terlihat gmabr saiful di depan kaabah.. yang menjadi persoalan saya.. adakah anwar ibrahim berani berbuat demkian, duduk depan kaabah macam saiful. kalau betul tak buat, sumpah jer lah.. tak perlu nak keluarkan fatwa dari mufti-mufti.. Tuan Zul. Tolong selamatkan malaysia dari anwar ibrahim

Syburi Times said...

mohon YB Zul link kan blog kecil-kecilan kami.. terima kaseh.


syburi-times.blogspot.com

zbak said...

Syabas YB Zul.
Semoga Allah memberi segala kekuatan bagimu utk mendedahkan segala perancangan AMAT JAHAT SYAITAN...

Moga Allah memelihara Islam di Bumi Melayu Ini..Ameen...

macan said...

Assalaamu'alaikum YB,

Tahniah diatas catatan demi catatan yang dipaparkan setiap hari akhir-akhir ini.

Teruskan ketajaman pena dan pengalaman YB yang pernah berada di sebelah sana untuk menyedarkan lagi anak bangsa, khususnya golongan belia, anakmuda dan profesional Melayu yang masih dibuai kemewahan dan nikmat hidup atas hasil perjuangan keringat datuk nenek kita.

Saya yakin dan percaya, pada suatu hari nanti, dalam masa yang terdekat ini, Allah akan menurunkan dengan lebih jelas segala kebenaran.

ANWAR IBRAHIM HARUS BERTAUBAT...

ramblee said...

Bismillah Walhamdulillah Was Salaatu Was Salaam 'ala Rasulillah

As-Salaam Alaikum Wa-Rahmatullahi Wa-Barakatuhu

Sdra se Islam

Kembalilah ke ajaran agama yang hak.
MAfhum sebahagian hadis Nabi s.a.w, " apabila umat Islam caci-mencaci sesama sendiri, hilanglah mereka dari pandangan rahmat Allah s.w.t."

Wallahu a'lam

Ma'asalaam