13 September 2011

ASY'ARI LAKNATULLAH


(Kelampauan yang sudah tiada batasan oleh kaum laknatullah)

Salam 2 all.

Dalam umat Islam bangsa Melayu di Malaysia dok sibuk bergaduh dan berpolitik tak habis-habis, sampai pak lebai sanggup mempertahankan kaki sonDOLL kaki liwat kaki zina kaki pembohong kaki penipu kaki putar kaki kominis kaki nyonDOLL bini kawan dan macam-macam punya kaki, muncul pulak anak-anak Melayu yang macam diatas.

Teman tak mau cakap banyak. Mike baca sendirilah apa yang ditulis dan tengok sendiri gambar yang dibuatnya. Teman tak keluarkan semua tulisan dan gambar-gambar yang disiarkan oleh mala'un laknatullah ni, tapi kalu mike semua berminat layarilah sendiri. Dan dengan krisis aqidah yang serius saperti ni pun mike semua para badut ingusan yang rela berkongsi kalimah ALLAH dengan kristian laknatullah, masih tak reti nak bersatu sesama Islam dan masih dok sembah lagi para pengkhianat Islam dan menjilat kaum biaDAP itu, teman isytihar kepada ALLAH bahawa teman bermufaraqah dengan mike semua, dan teman naik saksi tidak ada tuhan melainkan ALLAH Yang Maha Esa, dan Nabi Muhammad saw itu adalah utusan ALLAH yang sebenarnya.

Untuk pengetahuan mike semua, mengikut rekod, barua yang menulis tu mengaku namanya Asy'ari Jasni laknatullah, dan mengaku tinggal di Singapura. Mungkin hasil tarbiyyah kalipah orang Melayu kat sana bernama Lee Kuan Yew kot. Agaknya ni lah jadinya nanti kepada anak Melayu jika parti biaDAP kalipah Guan Eng yang dipuja oleh kaum Anwarinas memerintah negara ini, na'uzubillah min zaalik!

Wallahua'lam, moga ALLAH lindungi kita semua yang masih ada sedikit keimanan dan ahli keluarga kita dari bala yang sedang menanti.

Wassalam.

Zulkifli Bin Noordin
Selasa
15 Syawal 1432
13 Sept 2011

No comments: