19 September 2011

WOWWW!!! TEKNO INFRA-RED


(Keajaiban teknologi Infra-red)

Salam 2 all.

Satu demi satu ALLAH tunjukkan. Dalam dema dok pertikai kenapa baju Anwar dalam videoklip China-DOLL hitam putih, siap komplen seluar Eskay pun gelap, tiba-tiba ALLAH hantar videoklip diatas. Nak kata apa lagi yop. Ni jelas menjawab segala persoalan yang tersarang kat kepala otak mengkome ngape baju kaler seluar kaler boleh jadi bertukar hitam putih.

Takkan nak tuduh Spy-Centre di London tu pun di upah yop. Video tu dibuat tahun 2008 dulu yop. Jelas bukti macam mana dibawah infra-red, warna akan bertukar. Dan jelas videoklip China-DOLL tu dibuat mengguna-pakai kamera infra-red!

Yang teman risau yop, spy negara mana yang pasang kamera canggih tu yop? Cube mike bayang kalau agen negara asing yang pasang, dan cuba mike bayang kalau dema dah ada berbakul videoklip Mat CD ni. Dan cuba mike bayang kalau Mat CD jadi PM? Tak kah negara dan rakyat nanti akan duduk dibawah cengkaman dan tebusan negara asing? Isyk-isyk..isyk..riso teman yop.

Mike pikio-pikio sendiri lah yop. ALLAH bagi otak bukan suruh buat masak lemak cili api, tapi suruh berpikio yop! Dan kalau mike pakai otak yop, dah lama kena benam Mat CD ni. Dia bernasib baik pasal ada lagi manusia jenis kalkatu yang sanggup diperbodohkan menjadi balaci tunggangan dia yop..hanya dengan janji kelentong akan dapat duduk di mahkota Putrajaya!!! Senang bebenor nak kena kelentong mengkome ni yop?

Adios amigos, grasias senor.

Wallahua'lam & wassalam.

Zulkifli Bin Noordin
Isnin
21 Syawal 1432
19 Sept 2011

*Nota: terima kasih kepada rakan-rakan cyber yang mengirimkan video-klip diatas.

No comments: